30 Mayıs 2013 Perşembe

Stand Up! ... [Spoiler] ...

Diziyi tamamen izleyip, kamera arkası görüntülerine de göz gezdirdikten sonra bu yazıyı yazmaya başladım.
Öncelikle son bölümde çıplak 2 sahne olduğu için 18+ uyarısı yapıyorum.
Dizi neyi anlatıyor diye merak edenlere kısaca özetleyeyim, lisede okuyan 4 yakın arkadaş okulun kalan son 4 bakiridir. Okulun kız çetesi başta olmak üzere herkes bu 4'lü ile dalga geçer ve dizide bu 4'lünün bakirlikten kurtulma mücadelesini anlatır. Bu nedenle diziyi kesinlikle 16+ olarak değerlendiriyorum.
Dizinin konusu bazılarına çok uç gelebilir fakat ben izlerken gerçekten ama gerçekten çok eğlendim. Oyuncu kadrosu ve olayları işleyiş tarzıyla diziyi severek izlediğimi söyleyebilirim. Bütün olaylar Asai(Ninomiya)'nin çocukluk arkadaşı Chie (Anne Suzuki)'nin gelmesi ile başlar. Muhteşem dörtlünün başına gelmeyen kalmaz. 
Asai sessiz sedasız, insanların arkasını toplayan, her denileni yapan ezik bi tiptir. Udayan gitar çalmayı ve kızların iç çamaşırlarını görmeyi seven çatlak bi tiptir. Kou-kun tam anlamıyla futbol delisi biridir hatta dizinin başlarında tek sevdiği futbol topu diyebilirim. KenKen nasıl bi tip bende çözemedim açıkcası :D Sürekli trenlerin saatlerini, istikametini, numarasını ezberleyen değişik bi tip. Chie yaşadığı kötü olaydan kaçmak için Asai'ye sığınmayı çare olarak gören bakımsız kız karakterimiz.
Udayan bu dörtlüye Bekâreti Koruma Klübü adını vermiş, üye numaralarını Asai 1, Udayan 2, KenKen ve Kou'nun sıraları değişebilir bi şekilde dağıtmıştır. Bu dörtlünün dışarıdakilere göre adı ise DB4 yani bakir erkek 4'lü ... Asıl soru şu ki çocuklar neden bakir kalmıştır ? Bunun cevabı ise her girişimde engel olan mahalle sakinleri. Çocukların aileleri ve diğer mahalle sakinlerinden oluşan grup çocukların kızlarla yakınlaşmasına izin vermez hatta peşlerinden heryere giderler. Dizide de yetişkinlere rağmen çocukların bakirlikten kurtulma çabaları anlatılmaktadır.
Ben daha fazla anlatmıyım yoksa diziyi izlemenizin bi anlamı olmaz :D Neyse efendim dizide çok güldüğüm sahnelerin resimlerini aldım onları paylaşayım.

 Aşk acısından sonraki değişim

 Saç kurutma tekniği

 Sanırım burda bişeyler saklıyordu :D

 Bu film izlerken ki hali (normal film değil tipten de belli olduğu gibi)

 Chie'nin kötü anılarına neden olan kişiyi pataklama girişimi (Ama sağolsun KenKen herşeyi berbat etti)

 8.Bölümün başlarında yakışıklı biri göründü içimden "Oooo Daigo mu ooo" dedim sonra yok canım nerden çıkarttım benzetmişimdir diye konuşurken bölümün ilerleyen dakikalarında bir ses kulaklarımın pasını sildi geçti. Gerçekten Daigo'ymuş oynayan, görünce sevindim tabiki :D Kliplerine baktığımız zaman böyle bi diziye konuk olması pek de şaşılacak birşey değil.

 Burda nasıl bi düşünce içerisindeydi hiç bilmiyorum. Chie'nin ilgisini çekmek için :
- Buzdolabı beni yiyor. Yardım Edin! Yardım Edin! 
diye bağırdı ama nafile. Bu numarayı çocuklar bile yemez Asai-kun.


 Chie için savaşmaya hazır Asai-dono


 KenKen sevdiği kız için forma girmeye kararlı. Bu konuda en büyük destekçisi Kou-kun


 Kume-kun'un ne zaman nereden çıkacağı hiç ama hiç belli olmaz. Çocuklarla dalga geçmek veya onlara bişey söylemek için heryerde bitebilir. Bkz: Bu resimde logar kapağının altından çıktı.


 Yine KenKen çalışmalarından bir resim


 Burada bizim zıpır 3'lü, Asai-kun'un sensei ile olan buluşmasını takip etmekte. Olayları kendince youmlayan Udayan her haliyle çok komik...

 Udayan Udayan Udayan... Her halinle sevimlisin bence...


Asai-kun'u teste tabii tutan Udayan yine şirinlik taslıyor...

Bu kadar içerik paylaştığım yeter sanırım.

 Dizideki konuşmaların 1/3'ünü anlamış olsamda ben izlerken çok eğlendim. Diziyi izlemek isteyenler için Youtube linki mevcut

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder