27 Mayıs 2013 Pazartesi

Stand Up!'ı izlemekteyim...

Sanırım bundan sonraki yazım Stand Up! dizisi hakkında olacak. Şuanda 6.bölümdeyim fakat sınavlarım yüzünden izleyemiyorum ama 1-2 gün içinde bitireceğimi umuyorum. Dizimizin kadrosu gerçekten zengin Ninomiya Kazunari, Hiroki Narimiya, YamaPi ve Oguri Shun daha ne olsun ki...
Dizi şuanda iyi gidiyor izlerken baya eğleniyorum. Hatta Hiroki'ye gerçekten çok gülüyorum neşeli bi tip kendisi dizide. Neyse efendim ben diziyi izlemeden konuşmayayım. Bu yazı boş bitmesin diyerekten diziden yakaladığım karelerden 2 adet paylaşayım. Belki resimleri görüp heveslenerek izlemek isteyenler çıkabilir. 

 6.bölümden bir kare


Bu kaçıncı bölümdü hatırlamıyorum :D Sanırım 4.bölüm

2 yorum:

  1. Merhabalar^^

    Tr. altyazısı var mı? bi kaç bölüm izledim bu diziyi ingilizcem iyi olmadığı için devam etmedim.Hoş anlamasam bile gülerek izlemiştim o sıra..:D Bu ergen tiplere kim gülmez :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ergen tripleri gerçekten çok komik :)
      Tr altyazısını ben göremedim. Benimde İngilizcem çok iyi değil yarım yamalak anlayarak izliyorum :D Dizinin softsub'ını bulsaydım çevirmeyi düşünüyodum ama onuda bulamadım ne yazık ki :/

      Sil