19 Mayıs 2013 Pazar

Generations - Love you more klibi yayınlandı ama...

Üyelerimiz: Shirahama Alan Ehime'den, Katayose Ryota ve Nakatsuka Yuta Osaka'dan , Kazuhara Ryuto  Hyogo'dan, Komori Hayato Mie'den, Sano Reo Tokyo'dan, ve son olarak siyah çocuğumuz Sekiguchi Mandy New Jersey'den.

Öncelikle klibi gerçekten beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim. Hiro-san'ın önderliğinde yine muhteşem bi iş çıkartmışlar.
AMA klipte gözüme tanıdık gelen bikaç yer gördüm sanki.
Mesela Ryuto'nun şarkıyı seslendirdiği kısımdaki arkaplanın benzerini sanki daha önce başka bir klipte görmüştüm ama hangi klip olduğunu şuanda hatırlayamadım. Ayrıca 2:50sn'den sonra dans ettikleri alan, News ve Hey!Say!'in fotoğraf çekimi yaptıklarımı odayı anımsattı.

Kliplerden yakınma sebebim: Neden ALAN!
Kliplere dikkat ederseniz, herzaman Alan'a daha çok görüntü ayırıldığını mutlaka farkedersiniz. Kendisi (tam emin olmamakla beraber) ana dansçı olduğu için olsa gerek. Alan çok güzel dans ediyor ve fiziğide buna gerçekten çok ama çok uygun. Karizmatik olması ile beraber oyunculuk geçmişide var. Evet Alan yetenekli ama bu onun sürekli kamera karşısında olması gerektiği anlamına mı geliyor ? Sürekli dediğim şey klipleri izlediğinizde anlayabileceğiniz bişey. Aslında hepsine ayrılan süre aynı gibi ama kliplerde hep bi Alan baskınlığı var...
Klipleri izlerken, Mandy ve Hayato'nun neden az göründüğünü sorgulamadan duramıyorum. Mandy *biraz kaba bir tabir olacak ama birazcık yarma görünsede (1.82 boyunda) dans ederken gerçekten dansa kendini verebiliyor. Ayrıca hareketlerinde hakkını veriyor.
Peki ya Hayato ?
Bence Hayato gerçekten çok sevimli ve yetenekli bi çocuk. O dans ederken, klip daha bi çekici gelebiliyor.  Ayrıca Yuta'da grup için önemli bir parça iken, o da kliplerde diğerlerine oranla pek fazla görünmüyor. Reo'yu da unutmamak gerek. Sevimli bir çocuk olmasına rağmen oda pek fazla kendini gösteremeyenlerden. Sanırım bunun nedeni diğerlerine göre çok çok daha çelimsiz bi çocuk olması. Düşününce, klipler başta Alan olmak üzere, Ryuto ve Ryota 3'lüsünün baskın olduğu bir şekilde çekiliyor. Tabi dediğim gibi ağırlık çoğunlukla Alan üzerinde... Yani tekli dans kısımlarıda olmasa 4 kişinin gruptaki varlığı ve yokluğu ayırt edilemeyecek duruma gelebilir.
Olayı  biraz abarttım farkındayım ama gerçekten klibi incelerseniz yine bi Alan baskınlığı olduğunu hissedersiniz.Neyse bu konuu kapatıyorum ama bilmelisiniz ki çıkış yaptıklarından beri hepsini çok severim ve zevkle dinlerim :)
.
.
Klipler gerçekten güzel ve emek harcanmış. Dans derslerini aksatmadıkları için uyum gerçekten güzel ve danslarıda çıt kırıldım tarzı değil, gerçekten sokak dansına ve modern dansa yakışır şekilde.
JPop konusunda gerçekten başarıdan başarıya koşacak ve gelecek vaat eden renkli bir grup.
Grup zaten çıkış yapmadan önce Exile'in arka danscılığını yaparak zamanında kavrulmuş, LDH'de iyi bi eğitimden geçip bu zamanlara gelmiş oldukları için beklentiler hep olumlu yönde.
Bu yazıyı niye yazdım bilmiyorum açıkcası :D
Neyse Screenshot yapmıştım onları paylaşayımda boş bi paylaşım olmasın :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder