16 Mayıs 2013 Perşembe

Matsushita Yuya - Loving Loved

Yuya demişken bi çevirisini paylaşmadan geçemeyiz değil mi ? :)

Matsushita Yuya - Loving Loved

bu son olamaz
yalan söylediğini söyle
herzaman yaptığın gibi bana yeniden gülüşünü göster
seni yeniden kalbimde tutamazmıyım? seni özlüyorum

seni ebediyen korumaya söz vermeme rağmen
şimdi ilişkimiz yabancılar gibi
 bana  bir şans daha ver
Şimdi bunu söylemek için çok geç, ama bu duygular kaybolmayacağı için istiyorum

eğer bir aşk kaderimiz olsaydı
ikimiz de yanlış olurmuyduk ?
Seni tanıyorum, neyin imkansız olduğunu biliyorum
Sen şimdiden başka birinin kollarında rüya görüyorsun

  bir süre oldu
 telefonun diğer ucundan özlediğim tatlı sesi duyuyorum
hangi giysileri giyiyorsun?
saç şeklini değiştirdinmi ? söyle bana , söyle bana bebeğim

bana bunun son olduğunu söyledin, aşktan vazgeçmişsin
mesaj sesi  gelene kadar
 hiç geri dönmeyecekmisin?
orada kimin olduğunun önemi yok, hatta o önemsiz ,seninle olduğum sürece

bu sevgi kaderine sahip olduğumuzu düşünmüştüm
ikimiz ayrılıncaya kadar
ben senin içinim,nasıl olursa olsun seni uzakta bekleyeceğim
 çünkü şimdi tüm yapabileceğim bu

 hala kullandığın aynı parfümü koklayabildiğimi  düşünüyorum
 her defasında olduğunda , acı çekiyorum
unutmak istiyorum ,ama
bir parçam hala...

bir sevgi kaderine sahip olduğumuzu düşünüyorum
biz yanlış mıyız?
Seni tanıyorum, neyin imkansız olduğunu biliyorum
Sen şimdiden başka birinin kollarında rüya görüyorsundur

bir sevgi kaderine sahip olduğumuzu düşünüyordum
ikimiz ayrılıncaya kadar
ben senin içinim,nasıl olursa olsun seni uzakta bekleyeceğim
kopuk kalbimi ve anılarımdaki seni kucaklayarak 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder