12 Mayıs 2013 Pazar

Merhaba!
İlk olarak kısaca kendimden bahsedeyim.
İlkokuldan beri hayalim Japonya'ya ve Amerika'ya gidip iki ülkeden birinde yaşamak.
Japon müziklerini ve kültürünü gerçekten çok seviyorum, mümkün olduğu kadar Japon sanatçılarını ve kültürünü tanımaya çalışıyorum.
Daichi Miura , Matsushita Yuya, Namie Amuro, Lead, Spyair, Generations, Exile , Chemistry,Takitsuba, Kat-Tun, Arashi , Yamashita Tomohisa , Ikimono Gakari, NewS, Kana Nishino, NerdHead, JSoul Brothers Kis-My-Ft2 , E-Girls, Crystal Kay, Jin Akanishi, Kawabata Kaname, Shota Shimizu, SIMON, Koda Kumi, AK-69,ISSAxSoulJa, Kana Nishino, Kato Miliyah, CIMBA , Han-Kun, Saemo, Breakerz, Daishi Dance, Ikimono Gakari, Dreams Come True, Weaver, MiChi, Gille, AI, Flumpool, Kreva ve şuanda yazarken aklıma gelmeyen saygı değer birçok şarkıcıyı dinliyorum.
Asya ülkelerine karşı büyük bi ilgim var. Bütün Asya ülkelerini severim ama içlerinde en çok Japonya'yı seviyorum. Çocukluğumda izlediğim bi filmden etkilendiğim için Tibet'e gitmeyi de çok istiyorum.

Bunun dışında Amerikan ve Latin şarkıları başta olmak üzere her tarz müzik dinlerim ^^
Sanırım ilk tanımlama için bu kadarı yeterli :) Okuduğunuz için teşekkür ederim ^-^

2 yorum: