9 Mart 2016 Çarşamba

THE RAMPAGE from EXILE TRIBE


Aslında bugün Berry Goodman grubu hakkında bi yazı paylaşacaktım ardından DI'ın yeni klibi hakkında mı yazsam diye düşündüm ama THE RAMPAGE from EXILE TRIBE'da karar kıldım. Tabii bunun nedeni şirketin yeni fotoğraflar paylaşmış olması. Ne yazık ki neredeyse 2 yıldır çıkış tarihlerinin açıklanmasını bekliyoruz. Bu süreç içinde birçok sahne de yer aldılar fakat resmi çıkışlarını bekleyen bizler için bu durum yeterli gelmiyor.  GENERATIONS'ın AGEHA klibinde görmüştük bi kısmını çocukların ama kendi klipleri çıksın artık yahu! Neyse serzenişimi sonraya bırakayım ben.
Grup ilk açıklandığında 3 vokal 13 dansçı olmak üzere toplam 16 kişiden oluştuğunu bildirdiler ama bu sene geçen seneden farklı olarak 3 grup halinde sahne alacakları söyleniyor. İçinizden "16 kişilik grup mu olur be?" diyebilirsiniz. O halde AKB48 grubunu hiç duymamışsınız demektir. Ayrıca EXILE ' da geçen sene 19 kişilik bi gruptu. 

Bu sene ki grup dağılımı 


-Grup A
Yoshino Hokuto (吉野北人) – Vokal (VBA4)
LIKIYA – Performans  (PBA)
Kamiya Kenta (神谷健太) – Performans (PBA)
Fujiwara Itsuki (藤原樹) – Performans  (PBA)
RYU (龍) – Performans (GJC)
Suzuki Takahide (鈴木昂秀) – Performans (GJC)


 
-Grup B
RIKU – Vokal   (VBA4)
ZIN (陣) – Performans  (PBA)
Iwaya Shogo (岩谷翔吾) – Performans   (PBA)
Urakawa Shohei (浦川翔平) – Performans  (PBA)
Goto Takuma (後藤拓磨) – Performans (GJC)



-Grup C
Kawamura Kazuma (川村壱馬) – Vokal  (VBA4)
Yonamine Rui (与那嶺瑠唯) – Performans (PBA)
Yamamoto Shogo (山本彰吾) – Performans (PBA)
Takechi Kaisei (武知海青) – Performans (PBA)
Hasegawa Makoto (長谷川慎) – Performans  (GJC)



VBA4 = VOCAL BATTLE AUDITION 4 ( Şirketin grupları için yapılan vokal seçmeleri - LDH şirketi)
PBA= EXILE PERFORMER BATTLE AUDITION ( Yeni performans elemanları bulmak için EXILEtarafından düzenlenen seçmeler)
GJC= Global Japan Challenge (  LDH ve Avex tarafından Amerika'da ki genç Japon yetenekleri yetiştirmek için yapılan proje) 

 Henüz çıkış yapmamalarına rağmen birçok hayranı var grubun. Eee LDH büyüsü müdür nedir bilinmez ama şirketin bi grubunu tanıyıp dinlemeye başlayınca diğerlerine de sarıyorsunuz.

<3 Performans videosu <3 

* Düzenleme --- videoyu sonradan ekledim *


Şuanda kendi şarkıları olmadığı için yazıyı çok uzatmamayı düşünüyorum. Bu yüzden bu gönderinin devamını onların resmine bırakıyorum.





Bu arada Likiya, JSB Elly'nin küçük sevimli kardeşi oluyor <3

----------------------------------------------------------------


















Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım klavyenin azizliğine uğramamışımdır. Baya dikkatli yazdım T.T
Mata ne~~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder