8 Mart 2016 Salı

Feel So Alive



Albümün  mart ayında yayınlanacağı haberi çıkar çıkmaz sosyal ağ sitelerinde ki LDH hayranlarında heyecan baş göstermişti zaten. Dört gözle şarkıyı ve klibi beklerken albüm fiyatı ve içeriği yayınlandı. Evet bi önceki yazı da demiştim, bikaç ay  insan içine çıkmayıp, para biriktirmek şartı ile albümün siparişini verdim. Bi süredir internet ile ilgili problemlerim olduğu için bikaç kısa tanıtım dışında- klip hakkında pek bi bilgim yoktu. Ve heyecanla bugün klibin yayınlanmasını beklerken tahmin ettiğim gibi benim iş saatimde (öğlen 11 civarı), Japonya saati ile akşam 6 sularında klip yüklendi. Heyecan içinde klibi izledim. Tabii bu heyecanın içinde yakalanma kaygısı da vardı ama onu karıştırmayalım şimdi :D  Klip yine muhteşem olmuş ve benim için en büyük şaşkınlık Elly'nin rap kısmı oldu. Eeee artık DI ve Shokichi ile takılmayı bırakıp kendi grubunun rapini yüklenme zamanı gelmişti çok iyi oldu! Aslında bi ara içimden şirkete "Lütfen Elly'i DI'a transfer edin" diye mektup yazmak gelmedi değil. 
İnsan sevdiğine kötü yorum yapamaz ya ben de yapamam herhalde ama yani söylemezsem de olmaz. Bu klipte ki solo kısımlar sanki hafif kalmış gibi geldi bana. Bilmiyorum belki de Naoto ve Naoki'yi daha çok görmek istediğim için böyle düşünüyorum ama Elly de rap yaptığı için dansını daha geri planda tutmuş. Oysa ne kadar güzel dans ediyor kendini vererek. Neyse neyse~~

Herşeye rağmen yine çok fazla mükemmeller...
Bu grubun hayranı olmak çok iyi hissettiriyor gerçekten <3
Şarkıyı dinlerken sanki sözlerinin içine giriyorum *-* 
Canlı, çok canlı hissediyorum ~~

* Kelimeleri beni aşırı zorlamazsa mutlaka çevireceğim *

Klibimiz


-
Giflerim



















Şarkının sözleri

here we go! get up! get up!
here we go! get up イキイキ feel so alive
イキイキ feel so alive
get up イキイキ feel so alive
イキイキ feel so alive
1.2.3.4. 準備はまだか続けて進め ready set go
ハマる鼓動がdown
始まり暗闇の迷路でlight
抜けたら 今 your eyes on me
my eyes on you
予想すら出来ないこのlove game マジコレ ??
体温感じる指定距離をとる
心音聞こえてしまうほど踊る
believing moving moving
止まるの無理無理 
スローモーション早回し
yeah boys and girls(you know what)
恋をしよう(L.O.V.E.)
there’s no problem
好きなら
here we go! get up! get up!
here we go! get up イキイキ feel so alive
イキイキ feel so alive
get up イキイキ feel so alive
イキイキ feel so alive
1.2.3.4. 準備はまだか続けて進め ready set go
play boy hey hey hey
play hard play play play
rich game pay pay pay
hot chicks bang bang bang bang
naked naked naked
play heat all day day
気にすることないないない
LOVE 体勢はokay kay kay kay
体は正直そんなの常識
(喘ぎ) HEY YO
とことんアゲアゲ
爆音はlarge large
芯からアツくなれ なれなれなれ
yeah boys and girls(you know what)
恋をしよう(L.O.V.E.)
there’s no problem
好きなら
here we go! get up! get up!
here we go! get up イキイキ feel so alive
イキイキ feel so alive
get up イキイキ feel so alive
イキイキ feel so alive
1.2.3.4. 準備はまだか続けて進め ready set go
傍から見たならちょっとcrazyでも
掴んでは広げるchangeのrangeを
これからもっともっと
生きた心地して行きたいさ

1 yorum:

  1. Harika olmuş 💁🏻🙆🏻 Senden böyle bir yazı bekliyordum 😁

    YanıtlaSil