8 Mart 2016 Salı

Geri dönememe sorunu felan filan...

Ne zaman "yakın zamanda yazacağım" desem üzerinden aylar geçiyor değil mi?
Aslına bakarsanız diğer bloglar ile karşılaştırınca benim blogun amaçsız ilerlediğini görüyorum :D
İlginç olan ise hiç bişey yazmadığım ve tek kelime İngilizce yazmadığım halde gördüğüm istatikler bi hayli şaşırtıcı. 
Hitap ettiğim bi kesim var mı pek bilmiyorum :/ 
Ama şu sıralar gerçekten çok yazasım geliyor.
 Ve tabii konu yine benim Japonsal uğraşlarım ehehe...

(Geçen ağustos ayından bu yana çektiğimiz internet-altyapı sorunundan hiç bahsetmiyorum çünkü o konuya ne zaman girsem çıkamıyorum.)
Bloga yazı yazmamamın sebeplerinden birisi de klavyemin bozuk olması. Bikaç talihsiz düşüşten sonra özel karakter tuşlarının aramızdan ayrıldığını belirteyim. Sonra cümlelere küçük harfler ile başlarsam bu kız ne yapıyor demeyin.

İnternetsiz zamanımda yine boş durmadım aylarca insan içine çıkmayıp, para biriktirmek şartı ile kendime albüm ve dergi aldım. Ödediğim paraları toplasam daha hayati ihtiyaçlarımı karşılardım yalan yok ama insan bişeyi isteyince kendine karşı koyamıyor bazen. Benim durumum da herhalde bunun gibi bişey.

Yine daldan dala atlayıp ne yazdığımı bilmeden bişeyler yazdım. Bu yazdıklarımı sonradan okuyunca kendi kendime "Yine nasıl saçmalamışım" diyorum bol bol bu yüzden sizin de öyle düşündüğünüzü düşünüyorum.

Şimdilik gidiyorum. 
Mata ne ~~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder