11 Mart 2016 Cuma

Mr.MUSICIANS



MAR, HiromJr. Yūgi, JAZZY BLAZE ve SNIPE isimli 5 üyeden oluşan, Kansai çıkışlı, ülke çapında faaliyet gösterecek yeni hiphop grubu.
İlk mini-albümleri olan ”Bring back the Bacon”, 9 Mart 2016 tarihinde yayınlandı.
Bu albüme konuk olarak TOC(Hilcrhyme)、ISH-ONE(TEAM 2MVCH)、RAW-T(ICE DYNASTY)、CRAY-G(HOOD SOUND) katıldı.
Modern Japon HIPHOP sahnesinin dönüm noktası olarak gösterilen bi çalışma oldu.
Nisan ayının başlarında popüler spor giyim üreticilerinden sayılan "Onitsuka Tiger" ile işbirliği içerisinde olacakları duyuruldu.


MAR | CEO, RAPPER  

Yer: SHIGA

instagram. @mar_shikiceo

-----------



SNIPE | RAPPER

Yer: KYOTO

instagram. @snipe_shiki

-----------

JAZZY BLAZE | Rapper

Yer: ?

instagram. @jazzyblaze_jp

-----------


HiromJr. | RAPPER

Yer: Kyoto

instagram. @hirom_jr

-----------


YOUNGI | RAPPER 

Yer: KOBE & KYOTO

 instagram. @yougi06



 Mini-albüm içerik:
  1. Idling
  2. Mr.Musician
  3. 247-365
  4. 1Shot,1Kill
  5. Chillin’
  6. Mr.Musician Remixxxx feat.ISH-ONE,TOC(Hilcrhyme),RAW-T,CRAY-G
 Benim favorim kesinlikle 1Shot,1Kill *-*



Mr.Musician Remixxxx feat.ISH-ONE,TOC(Hilcrhyme),RAW-T,CRAY-G 

---------------------------------------------------------

247-365

Japon diline aşina olmayanlar veya hiphop/rnb tarzını sevmeyenler için güzel gelmeyebilir.
 Hoş sevenler içinde güzel gelmeyebilir zevk meselesi tabii ama ben Japon Hiphop sevdiğim için yazmaya değer buldum.
Ayrıca bakındım ve kendi siteleri dışında başka sayfada tanıtımlarını bulamadım yani sizlere başka dilde ilk kaynağı sunmaktan onur duyarım efenim <3

Grup ile ilgili daha ayrıntılı bilgi bulursam kessinlikle eklerim ^-^

**Sanırım en sevdiğim şeylerden birisi de sürekli başka şarkıcılar/gruplar dinlemeye çalışıp, beğenebileceğim şarkılar bulabilmek. Bu grubu da yine yeni arayışlarımla buldum diyebilirim herhalde.
Hiphop, RnB, Rap veya Pop her dilde sevebilirim ama Japon olunca daha bi seviyorum. Japon dili bana her zaman çok çekici gelmiştir herhalde bu yüzden.**

Bu yazıyı da burada noktalıyorum.
Mata ne~~  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder