5 Haziran 2017 Pazartesi

E-Girls için yeni bir başlangıç zamanı...

Bir önceki yazıda da bahsetmiştim E-girls için 5 Haziran'da duyuru yapılacak diye ve o duyuru yapıldı.
 E-girls artık kariyerine 11 üye olarak devam edecek.

" E-girls E.G.family'e dönüşecek.
Yepyeni bir kızlar eğlence projesi - girls'entertainment project- başlıyor.
Şimdiye kadar bir proje olarak faaliyet gösteren E-girls, 11 kişiden oluşan bir ekip olacak ve yepyeni bir E-girls olarak başlayacak."

E.G Family artık 7 isim altında faaliyet gösterecek ve bunlar E-girls, Dream Ami, DANCE EARTH PARTY, Happiness, Flower, ShuuKaRen ve  SudannaYuzuYully. 

DEP'in E.G family'de olması demek bu ailenin sadece kızlardan oluşmadığı anlamına geliyor *-* Aslında bu sevindiğim bi nokta çünkü Tetsuya ve USA birer Exile üyesi ve bu gelecekte güzel işlerin habercisi olabilir '^-^

Dream grubu tamamen dağılıyor ve üyeler E-girls de yer almayacaklar. Aslında Erie'nin ayrılacağını açıkladığı gün birçok fan Dream'in çok uzun süre faaliyet göstermeyeceğini düşünmeye başlamıştır diye düşünüyorum. Şahsen ben böyle bir haber bekliyordum yani hazırlıklıydım böyle bir açıklamaya. Kızları gruptan çok arkadaşlığı bir arada tuttuğu için bu habere çok fazla üzüldüm diyemem.Eski Dream üyeleri ile hala görüşüyorlar ve paylaşım yapmaktan da çekinmiyorlar bu konu da ve kendi yollarını çizmek için böyle bi karar almalarını herkesin olumlu karşılayacağını düşünüyorum. Ami bir süredir solo kariyeri üzerinde çalışıyordu. Shizuka ise hem Dream hem E-girls hem de DEP için çalışıyordu. Bu tempo herkesi fazlasıyla yıpratabilir. Aya artık E-girls için bir yönetici olarak sahne arkasında çalışma kararı almış ve  fotoğraf/ grafik tasarımı gibi görevlerde de yer alacakmış. Ayrılmadan önce E-girls'ün lideriydi ve bu işi hakkıyla yapacağı konusunda hiç şüphem yok <3

MIYUU ve Ruri tam anlamıyla Happiness üzerine yoğunlaşmak istediklerini açıklamışlar. Aynı şekilde Manami ve Mio da Flower'a odaklanmak istiyorlarmış. Shuuka ise SuuKaRen ve Flower'da devam edecek ve aynı zamanda modellik yapacakmış.
Aslında sistem olarak Exile Tribe'a doğru bir gidiş var diyebiliriz. Bunun nasıl sonuçlar doğuracağını ise ilerleyen zamanlarda göreceğiz. 
E-girls'ün yeni single çalışması temmuz ayında raflarda yerini alacak ve single'ın adı Love Queen olacak.



Şimdi ki E-girls kadrosunu sayacak olursak eğer
Sayaka (H)
Kaede (H)
Karen (H)
Yurino (H)
Anna Suda (H)
Reina  (F)
Nozomi (F)
Harumi (F)
Anna Ishii
Nonoka Yamaguchi
Yuzuna Takabe 

(H) - Happiness  /  (F) - Flower

Şimdilik bir lider görünmüyor açıklama da herkesin sorumluluk sahibi birer lider gibi olacağından bahsedilmiş ama ben oyumu Sayaka'dan yana kullanırdım bir oylama olsaydı. Birçok konuda Flower daha iyi faaliyet göstermiş olsa bile Happiness'in çok daha deneyimli olduğunu düşünüyorum. 

4 adet soru cevaplık bir paylaşım da yapıldı ve içerik olarak özetlemek gerekirse bu kararın yaklaşık 1 yıllık bir süşünme/çalışma aşamasından sonra ortaya çıktığı, bunun üyelerin kendi hayallerine giden bir yol olduğu, bu oluşumun hepsine daha sorumluluk sahibi ve iyi olmayı hedeflediğini ve şimdilik belirsiz de olsa E.G Family'nin EXILE  TRIBE gibi birlikte konser turları düzenleyebilme ihtimalinin de olduğu belirtilmiş durumda.


E-girls içinde favori vokallerim Shizuka ve Ruri'ydi. T.T Bu yüzden beni en çok yıkan onların ayrılması oldu sanırım. Aya E-girls için en doğru liderdi belki de... Performanslar başladığı zaman herkesin gözleri Mio ve Manami'yi arayacak buna eminim. Ah gerçekten buna gerek var mıydı bilmiyorum. Fazlası ile yorulduklarının farkındayım ama ister istemez eski E-girls'ü özleyeceğim.

Erina, Chiharu ve Kyoka ayrıldıktan sonra nasıl ki Flower aynı değilse E-girls de 11 üye olduktan sonra aynı olmayacak.Flower'ın Best albümü bana kesinlikle tat vermiyor... Ama tabi bu başka bir konu hiç girmeyeyim yoksa bu yazı bitmez T.T


 Üzüntüden fazla saçmalamayayım diye bu yazıyı buracıkta sonlandırıyorum T.T
Ja ne ~~


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder