1 Haziran 2015 Pazartesi

Color-Code - I LIKE DAT [cd maxi]

  


 Uzun zaman önce sevgili ve sevimli Japon arkadaşımız Shoko'nun aldığı  Color-Code maxi single ı
Shoko'nun Türkiye'ye kısa bi süreliğine gelmesiyle bika gün önce elimize ulaştı. 
Shoko'ya ne kadar teşekkür etsem az kalır. Henüz yüz yüze konuşabilmek kısmet olmasa da çok şirin kendisi umarım ileri de görüşebilme fırsatı bulabilirim. Tabii Shoko'nun bu yardımının arkasında MyReaL adıyla Aslı panpam var. Konuyu dağıtmadan devam edeyim en iyisi >.<

Çıkışlarından bikaç gün öncesinden keşfe çıktığım bu grubun şimdi 2.maxi single ı yayınlandı.
Ama bu yazı ilk maxi single olan I LIKE DAT ile ilgili olmaya çalışıyor :D


Single listesi
01. I LIKE DAT
02. Break My Heart
03. タイトル未定
04. I LIKE DAT(リミックス)

 Albümden bikaç resim





Bunlar birazcık bulanık mı olmuş acaba >.<

Neyse efenim albüm elime ulaştığına göre arşivime ekleyebilirim. 

Bu maxi single 3 şarkıdan oluşuyor.İlk şarkı single a adını veren I LIKE DAT.
I LIKE DAT şarkısının sözleri Japonya'nın ünlü şarkıcılarından  VERBAL'a müziği ise H.SU'ya ait.
VERBAL, ünlü gruplardan m-flo'nun iki üyesinden birisidir. 

2.şarkı Break My Heart'ın sözleri ve müziği  jyA-Me・J-Hype・tofubeats e ait. 
tofubeats popüler ünlülerden olmasa da yaptığı müziklerle Japonya'nın adını Avrupa ülkelerinde duyurabilen Japonlardan birisi.
J-Hype de yine yazdığı şarkılarla adından çokca bahsedilen bi söz yazarı.
jyA-Me ise sevimli mi sevimli, tatlı mı tatlı, hoş mu hoş yani kısacası övmekle bitiremeyeceğim şeker gibi bi şarkıcı ve söz yazarı. Instagram dan bazen resimlerimi beğeniyor ve beni mutlu ediyor :3
Bikaç ay önce Avrupa seyahati öncesinde Türkiye de bikaç gün geçirmişti. Daha sonra tekrar gelmesi ve gelmeden önce blogunda yazması için instagram resimlerinin altını baya meşgul ettim yalan yok. 
Kendi gibi şarkıları da güzel olan jyA-Me hakkında biraz daha yazarsam konu tamamen onun hakkında olacak >.<

3.şarkı Tamashii no Refrain ise sanırım bu üç şarkıdan en sevdiğim. Bilemedim gerçi hepsini seviyorum ben T.T
Bu şarkının söz yazarı NEKO OIKAWA ve müzik yapımcısı YOSHIYUKI O'MORI.
 Bu ikili hakkında hiçbi bilgim olmadığından bişey yazamıyorum ne yazık ki.

Grubun yeni maxi single ı da oldukça güzel. Onu da alabilirsem -uzak bi tarihte muhtemelen- paylaşım yapacağım. 

Ah unutmadan grupla yaptığım röportajı da bir sonra ki yazı da paylaşacağım. Evet evet gerçek bi röportaj u.u 
Sevgili Mako'ya facebook dan ulaştım ve ufacıcık bi röportajcık yapı verdim.
Millet " Japonya'da bile tanınmayan bi grup ile röportaj yapmış, gelmiş bişey başardım sanıyor" demeyi çok iyi biliyor. Kendileri ARASHI ile röportaj yaptı da biz göremedik sanırım. Unutmayalım ki herşeye bi yerden başlanmalı. Büyük adım atılabilir ama ben küçük adımlar atabiliyorum kusura bakmayın.


Neyse efenim bu yazıya burada son veriyorum.
Bi sonraki yazı da görüşürüz~~




~ ki wo tsukete ~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder