11 Nisan 2015 Cumartesi

Flower 『Blue Sky Blue』

Aslında Exile, J Soul Brothers, Generations, E-girls, Dream, Flower, Happiness, The Rampage, Deep ve Doberman İnfinity ile ilgili yazılar yazmak istiyorum. Ama bu konu da kendime henüz tam anlamıyla güvenemiyorum çünkü LDH işleri biraz karışık ve tamamen doğru bildiğimden ya da doğru aktarabileceğimden pek emin değilim.
Ama mutlaka hepsiyle ilgili bişeyler yazacağım çünkü LDH'yi seviyorum ve favori şirketim.

Lafı uzatmayayım. Dün gece Flower'ın yeni klibi Blue Sky Blue yayınlandı.
Önceki gün de Sandaime J Soul Brothers'ın Storm Riders klibi yayınlanmıştı. Aslında büyük bi J Soul sevdalısı olarak onların klibinden resim kesip bikaç tane de gif yapacaktım. Ama Flower kızlarının klibi yayınlanınca J Soul'u kısmen bi kenara bıraktım. 

Yine hepsi birbirinden güzeller. Flower klipleri nedende her zaman güzel. Belki en sevdiğim klipleri olmayacak ama bu klip de çok güzel, en azından bana göre...


Uzun lafın kısası güzel kızlarımın klibi burada ...



Klipden kestiğim resimlerden de bikaç tane paylaşayım...













Bunlar da sevimli gifler...








~ ki wo tsukete ~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder