9 Nisan 2014 Çarşamba

Konnichiwa~~

Sayfamı ziyaret eden herkese merhaba :)
Uzun zamandır hiçbişey yazmıyorum ve son zamanlarda diğer hesaplarda da pek aktif olduğum söylenemez. Sanırım  işin üzerimde yarattığı yorgunluktan dolayı böyle oldu :/ Neyse :D
Bilgisayar ekranına boş boş bakarak geçirdiğim bu süreçte çok da boş durmadım yine kulağıma hitap eden yeni şarkılar yeni sanatçılar buldum. (*-*)

Ayrıca sevdiğim çaylak grupların yeni şarkıları yayınlandı ve çoğunu çevirmeye talibim >.<

Bu arada kurs da biraz fazla çekingen olduğumdan sanırım Japonca'da işlediğimiz konuları anlasam bile henüz konuşamıyorum. (T.T) Ama öyle bile olsa gayet memnunum ve mutluyum. Yeni arkadaşlar edindim ve eskiden hiç anlamadığım bu dili artık yavaş yavaşda olsa anlamaya başlıyorum ve bu gerçekten paha biçilemez. Bu duygu yüklü kısmı atlayalım artık. 

Öğrendiklerim & sözlük & yardımcı kitaplar & çeviri prog. - birleşip Voltran oluşturup çeviriye başlama vakti geldi. İlk zamanlar da çevirilerim çok saçma ve hata dolu olabilir ama İngilizce'den çevirmek istemiyorum artık. Zorda olsa ana dilden çevirmeye çabalayacağım u.u (yani becerebilirsem)

Sadece çeviri değil de dinlediğim kişileri/grupları da ara ara paylaşacağım. Diğerlerinin aksine çok popüler kişileri dinlemiyorum. Severek dinlediğim birçok kişi/grup  çok popülarite sahibi değiller. Neyse bunu ilerleyen zamanlar da göreceksiniz zaten :) 

Şimdilik bu kadar. 

Giderken size çok beğenerek dinlediğim ve çooooook sevdiğim bi grubun şarkısını bırakayım şuraya. Kim bilir belki sizin de hoşunuza gider ^-^

 Dinlemek için tıklayın! ASY - NO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder